Key Largo - John Pennekamp State Park

15 augustus 2017 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we eerst lekker uitgeslapen. Om 9.00 uur zaten we aan het ontbijt waar ik dacht eerst een lekkere kop melk te drinken. Echter toen ik mijn beker leeg had bleek het koffiemelk te zijn. De skim milk stond aan de andere kant van het ontbijtbuffet. Ik was nog niet helemaal wakker ! Dat bleek ook toen we naar het John Pennekamp State Park reden. Vanuit het hotel draaide ik met onze 3.6 ltr V6 de weg op, maar al snel bleek dat ik aan het spookrijden was, dus maar snel door de berm naar de andere kant van de weg. Gelukkig was er geen sheriff in de buurt dus kwamen we 10 minuten later gewoon aan bij het park. Hier hebben we een mooie wandeling gemaakt en zijn daar lekker gaan snorkelen, met onze zojuist aangeschafte snorkelset. Ongeveer 30 meter uit de kant lagen diverse oude kanonnen op de bodem die uit een schip kwamen wat in 1685 gezonken is. Erg mooi om te zien. Na een paar uurtjes in het John Pennekamp State Park gesnorkeld te hebben zijn we teruggegaan naar het hotel waar we nog lekker gezwommen hebben en wederom hebben genoten van de zonsondergang voordat we zijn gaan eten bij een van onze favoriete restaurants.

John Pennekamp State ParkJohn Pennekamp State ParkJohn Pennekamp State ParkJohn Pennekamp State ParkKey LargoKey LargoKey LargoKey Largo