Orlando - Universal's Island of Adventure

3 augustus 2017 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Vanmorgen ging de wekker al vroeg. Om 7.00 uur zijn we opgestaan, aangezien de bus ons om 8.15 uur zou oppikken voor een bezoek aan Universal's Island of Adventure. Na een korte rit kwamen we aan bij het park. Het was al behoorlijk druk en om 9.00 uur gingen de attracties open. Als eerste gingen Lars, Noa en ik in The Incredible Hulk, een rollercoaster die diverse keren over de kop ging. Daarna naar de Popeye, een wildwaterbaan waar we allemaal in durfden. We wisten dat we nat konden worden, maar dat we allemaal doorweekt uit zouden stappen hadden we niet verwacht. Gelukkig scheen de zon volop en was de temperatuur 's-morgens al rond de 32 graden dus konden we in het komende uur lekker opdrogen. Bijna alle attracties hebben we gehad vandaag, van Harry Potter, Spiderman, Flight of The Hippogrif, Jurrassic Park, Dragon Challenge tot diverse shows. Ook Skull Island The Reign of Kong hebben we nog net kunnen doen voordat we naar huis gingen, aangezien deze stukken had, maar om 21.15 uur weer gemaakt was. Het was een lange dag aangezien we tot 22.00 uur in het park zijn gebleven, voordat we weer met de bus naar het resort zijn gegaan. Onze voeten deden allemaal ontzettend pijn, dus nog maar even douchen en dan lekker slapen, zodat we morgen uitgerust naar ons volgende hotel in Crystal River kunnen vertrekken.

Universal's Island of AdventureUniversal's Island of Adventure

Universal's Island of AdventureUniversal's Island of AdventureUniversal's Island of AdventureUniversal's Island of AdventureUniversal's Island of AdventureUniversal's Island of Adventure