Orlando

2 augustus 2017 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Vanmorgen was het dan echt zover. Noa alweer een jaartje ouder. Gisterenavond om 18.00 uur zou ze in Nederland al jarig zijn, maar Noa wil echt alleen jarig zijn op de tijdzone van Florida. Rond 9.00 uur werd ze wakker gemaakt met het liedje Happy Birthday en een paar cadeautjes. Na het ontbijt zijn we naar de supermarkt gereden om een lekkere zoete taart uit te kiezen. Daarna zijn we naar een van de vele outlets gewandeld om lekker te shoppen. Alle bekende merken zijn vertegenwoordigd en ook zijn er voor mij diverse onbekende merkwinkels, maar volgens Lars, Indy en Noa zijn dat ook bekende merken. Heb ik weer wat geleerd. Nadat onze tassen gevuld waren met schoenen, broeken en t-shirts van Adidas, Vans, Levi's en Nike werd het tijd om terug te gaan naar ons resort.

Bij het resort hebben we na veel wikken en wegen kaartjes en vervoer geboekt naar Universal's Island of Adventure voor morgen. Dit park heeft een grote diversiteit aan rollercoasters, shows en andere attracties. De prijs voor 1 dag bezoek aan het park bedraagt maar liefst $ 720,00 wat tegen de relatief gunstige koers van de dollar slechts € 650,00 is. Dus de prijs van de Efteling valt in het niet bij de prijzen in Orlando. En dan komen hier ook heel veel mensen die echt 4 of 5 dagen naar de diverse parken gaan.

Voor het avondeten mocht Noa op haar verjaardag kiezen waar we heen zouden gaan. Ze koos uiteindelijk toch weer voor Denny's, waar we ook in west Amerika goede ervaringen mee hadden. We hebben hier lekker gegeten en bij het toetje van Noa werd ze verrast door de bediening met een kaarsje op haar Lava cake en met wederom Happy Birthday gezongen door het personeel van Denny's. Nu gaan we op tijd naar bed want morgen wordt een lange dag en de bus komt ons al om 8.15 uur ophalen voor een dagje Universal's

ZonsopgangNoa jarigNoa jarigUniversal's Island of AdventureDenny'sDenny's

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maria Gerrit:
    3 augustus 2017
    Noa nog van Harte Gefeliciteerd .