St. Augustine - Orlando

31 juli 2017 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Gisteren hebben we echt een rustdag gehad. Aangezien Florida op dit moment geteisterd wordt door een tropisch onweer genaamd Emily, is er plaatselijk zeer veel regenval en hadden we besloten om gaan te winkelen in een van de outlets. De temperaturen zijn goed, echter het is erg bewolkt en af en toe valt het met bakken uit de hemel. In de avond zijn we lekker naar de Chinees geweest, en op de terugweg hebben we even de tank vol gegooid, wat hier echt een lachertje is. (€ 0,55 per liter)

Vanmorgen zijn we via een toeristische route, dwars door Ocala National Forest naar Orlando gereden. Ongeveer 3 uur zijn we onderweg geweest.  Rond de middag konden we al in onze kamer, en deze is werkelijk fantastisch. Grote woonkamer, 2 slaapkamers, 2 badkamers, vaatwasser, wasmachine, droger en ook nog een jacuzzi. Ook het zwembad is erg mooi, dus ik denk dat we ons de komende 4 dagen hier goed kunnen vermaken. Wel zal het volgende hotel nu wel tegenvallen. Aangezien we voor het eerst zelf kunnen koken in ons verblijf zijn we ook nog bij de Walmart geweest om het een en ander aan boodschappen te halen. Deze Walmart was echt gigantisch groot en was nog groter dan alle andere Walmarts die we vorig jaar bezocht hebben. In Orlando is zo veel te doen, dat we nu moeten gaan kiezen wat we de komende dagen gaan doen. Welk park gaan we bezoeken ? Magic Kingdom, Disney's Hollywood Studio's, Epcot, Animal Kingdom, Universal Studio's, Volcano Bay, Seaworld of toch een van de andere parken ? Wordt vervolgd !

TankenFloridays ResortFloridays ResortFloridays ResortWalmartJacuzzi

1. Arjan buijs:
    1 augustus 2017
    Leuk zeg, op deze manier hebben we twee vakanties ineen! Succes met kiezen uit al dat leuks.
  2. Ad:
    1 augustus 2017
    Nou, dat ziet er goed uit. Die vier dagen heb je daar wel nodig om de pretparken te bezoeken. Hotelkamer valt wat tegen ;-)