Buffalo - Mount Rushmore

4 augustus 2018 - Mount Rushmore, Verenigde Staten

Nadat ik vanmorgen met de buren gesproken had, besloten om vandaag langs Devils Tower te rijden. Dit is 100 kilometer om, maar volgens de buren zeker de moeite waard. Ze komen zelf uit Hill City wat slechts 10 kilometer van onze eindbestemming ligt. Ze geven wat tips en we rijden 210 kilometer richting Devils Tower. En de moeite waard was het zeker, echt fascinerend hoe deze oude vulkaan ontstaan is in een redelijk vlak landschap. Ook zijn er mensen aan het klimmen in deze 228 meter hoge Tower. Als we helemaal rond gelopen zijn vertrekken we richting Mount Rushmore. Nog 185 kilometer door de Black Hills waar het wemelt van de bikers, aangezien het een of ander motorweekend blijkt te zijn, wat de buren al verteld hadden. Er schijnen 80.000 motoren rond te rijden dit weekend in de Black Hills. Als we aankomen bij KOA Mount Rushmore checken we in en krijgen een ontzettend mooie plaats. Deze KOA schijnt de mooiste te zijn van heel Noord Amerika en ik denk dat hij inderdaad in de buurt komt. Prachtig gelegen en heel veel voorzieningen. Wel is de WiFi ontzettend slecht en moeten we een eind lopen voor we een plekje vinden waar we een klein beetje bereik hebben. Daarom volgen de foto’s als we ergens komen waar we weer WiFi hebben.

Devils TowerDevils TowerDevils TowerLars IndyDevils TowerDevils Tower

1. Ine:
    5 augustus 2018
    Een leuke foto van Lars en Indy
  2. Maria Gerrit:
    6 augustus 2018
    Wat een mooie uitzichten. En Indy ook een keer te zien .