Clearwater

2 augustus 2019 - Clearwater, Canada

Noa’s 14e verjaardag vandaag. Gisteren hebben we nog een rafting tocht van 14 kilometer geboekt bij Liquid Tours voor vandaag, alleen de weergoden voorspellen niet veel goeds. Rond 9.00 uur  maken we Noa wakker en ze wordt verrast met verschillende cadeau’s. Een riem, een armbandje, Canadese sokken en een nieuwe iphone had ze al voor we vertrokken gekregen, zodat ze zelf mooie foto’s kon maken. Het is nog steeds zonnig, maar rond de middag geeft hij onweer aan, en onze raft tocht start om 13.30 uur. Even afwachten dus. Als we later opnieuw het weerbericht checken lijkt het toch mee te vallen. Bij Liquid tours krijgen we naast instructie een wetsuit, reddingsvest en helm en even later vertrekken we in een busje richting de White River. Na ruim een half uur zijn we bij de start van onze raft tocht. We raften door de rivier en komen in verschillende stroomversnellingen terecht die behoorlijk hard gaan. Na anderhalf uur komen we bij een waterval, waar je vanaf de kant in mag springen als je wilt. Als we weer verder gaan wordt het nog heftiger en een van de boten slaat om, waarbij wij de mensen in onze boot helpen om later weer in hun eigen boot te stappen. Na 4 uur zijn we bij het eindpunt, waar we de boten weer mee op de trailer zetten. Fantastische ervaring om in de White River te gaan raften. Als we terug komen bij de camping gaan we snel even douchen om daarna te gaan eten bij Hop ‘n Hog, een smoke barbecue restaurant die hier in Clearwater heel goed aangeschreven staat.

NoaNoaNoaRaftingRaftingRaftingRaftingRaftingRaftingRaftingRaftingHop n Hog

1. The travel club Annemarie:
    Gefeliciteerd Noa
  2. Anja Pennings:
    4 augustus 2019
    Noa, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
  3. Anja Pennings:
    4 augustus 2019
    Wat een weelde, wat een mooie natuur! Geweldig avontuur lijkt me, dat raften. Die BBQ....is makkelijk mee te nemen met de camper, toch?