Denver East - Denver

12 augustus 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Gisterenmorgen om 9.30 uur waren we na een rit van een half uurtje bij Apollo om de camper weer in te leveren. Na een korte inspectie door de verhuurder bleek dat alles in orde was en moesten we alleen nog het gebruik van de generator betalen. We hebben bij Apollo een Uber besteld via de Uberapp, en binnen 5 minuten stond er een heel aardige mevrouw voor ons met een 6 persoons Chevrolet om ons naar het hotel te brengen. De inchecktijd was pas om 13.30 uur, dus we moesten wachten in de lobby voor we in onze kamer terecht konden. Rond 18.00 uur zijn we nog lekker wezen eten bij Ruby’s Tuesday waar ze zelfs een saladebuffet hadden. (uniek in de USA) Op de hotelkamer hebben we allemaal nog wat films gedownload van Netflix voor de terugreis voor we gingen slapen.

Zometeen gaan we ontbijten en vertrekken rond 12.30 uur met een shuttlebus van het hotel naar Denver International AirPort voor de lange terugreis en zit de vakantie er helaas weer op.

DenverRuby’s TuesdayBest Western Denver

Terugkijkend was dit een schitterende reis waarbij we ontzettend veel gezien hebben en wederom genoten van de gastvrije Amerikanen. De 4 weken die we hier waren zijn voorbij gevlogen. We hebben in deze vakantie 6 verschillende staten bezocht en hebben veel reiskilometers gemaakt om dit deel van Amerika te ontdekken, maar dit deel van de USA is misschien nog wel mooier dan het toeristischere westen van de USA waar 2 jaar geleden onze Amerikaverslaving begon. Helaas zit het er voor dit jaar weer op en is het uiteindelijk ook wel weer fijn om terug te gaan naar Nederland.

1. Maria Gerrit:
    13 augustus 2018
    Het was een mooie reis ,mooie fotos'en een goede vlucht terug .
  2. Anja Pennings:
    17 augustus 2018
    Inmiddels weer goed thuis gekomen neem ik aan. Welkom thuis! Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt! Dankjewel dat ik vanaf de zijlijn met jullie mocht mee genieten!