Fort Myers Beach - Lovers Key State Park

10 augustus 2017 - Fort Myers Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen redelijk vroeg opgestaan want we wilden rond 9.30 uur bij Quickly fietsverhuur zijn om een fiets te huren. We kregen 'prachtige' fietsen mee zonder versnellingen die leken op de fiets waarmee ET vervoerd werd in de gelijknamige film. Alleen lagen er bij ons rugzakken in die vol zaten met drinken voor onderweg, want met deze temperaturen verlies je zoveel vocht, dat je wel moet zorgen dat je wat te drinken bij je hebt. Het fietsen ging redelijk, alleen de bruggen op zonder versnellingen was wel even wennen.

Lovers Key State ParkLovers Key State Park

Na 8 mile kwamen we aan bij het Lovers Key State Park wat bekend staat om zijn diverse trails en bestaat uit diverse eilanden verbonden met bruggetjes en de prachtige stranden. Nadat we een pauze hadden ingelast bij een van de strandjes zijn we naar de Black Island trail gefietst. Aan de ingang van de trail stond een bord om ons te waarschuwen voor de aanwezigheid van alligators. Na enige twijfel besloten we toch om het erop te wagen. De tocht ging over onverharde paden dwars door de bossen en langs de binnenwateren van het park. Vlak voor ons moest nog even een slang het pad over steken, en we bleven goed naar de zijkanten van het pad kijken of we iets zagen bewegen. Het was ongeveer 2,5 mile en ik had het gevoel dat we steeds harder gingen fietsen. Toen we deze trail hadden gehad wilden een aantal van ons niet nog een andere trail doen omdat ze zich niet erg op hun gemak voelden met de mogelijke aanwezigheid van alligators. Na deze mooie ervaring zijn we teruggefietst naar het hotel om een 'verfrissende' duik te nemen in het zwembad.

Lovers Key State ParkLovers Key State ParkLovers Key State ParkLovers Key State ParkLovers Key State ParkLovers Key State Park

1. Maria Gerrit:
    11 augustus 2017
    Wil je daar niet gaan wonen , ziet er allemaal zo mooi uit .
  2. Annie en Jo:
    11 augustus 2017
    Heeft iemand vannacht een nachtmerrie gehad??
    Ik denk toch van niet met die stoere binken ,of toch wel!
  3. Jeannette:
    14 augustus 2017
    Mooi daar hoor geniet er maar van.