Hope - Kelowna

25 juli 2019 - Kelowna, Canada

Vanmorgen zijn we redelijk vroeg op gestaan en na het ontbijt vertrokken richting de Othello Tunnels. Deze tunnels liggen op 7 km afstand van onze camping dus het is maar een kort ritje. Al snel zien we een bord staan dat het maximale toegestane gewicht op de Othello Road 3000 kilo is. Onze camper weegt leeg al 5375 kilo, maar na aan iemand de weg gevraagd te hebben, besluiten we toch gewoon door te rijden. Na 10 minuten komen we aan bij een parkeerplaats en lopen een trail door de Othello Tunnels. We vervolgen onze weg richting Kelowna en na 120 kilometer stoppen we in het plaatsje Merrit om bij een bakery een kop koffie en wat lekkers te nuttigen. Voor we vertrekken gaan we eerst nog even tanken, maar voor CAD 150 zit onze tank niet eens 3/4 vol. Daarna vervolgen we onze weg richting Kelowna en gaan nog maar even langs de Walmart om nog meer proviand in te slaan voor we bij onze camping arriveren. Op de camping is een zwembadje aanwezig en als we de weg oversteken is er een strandje wat ligt aan het Okanagan meer. Kelowna is een erg leuk stadje waar we ook morgen een dag blijven aangezien we hier 2 nachten geboekt hebben op het Hiawatha RV Park.

Othello TunnelsOthello TunnelsKelowna kaartKelownaKelowna