Kelowna - Revelstoke

27 juli 2019 - Revelstoke, Canada

Na het ontbijt zijn we vertrokken richting Revelstoke. Wederom eerst maar weer even langs de Walmart om flink wat drinken in te slaan, want de temperaturen zijn hier behoorlijk (28 graden). Na een kilometer of 50 zien we de bergen steeds groter worden en gaan we langzaam het hooggebergte in. Op de helft van onze route besluiten we een lunch te nuttigen in het dorpje Sicamous. Na 2,5 uur rijden komen we aan bij onze camping in Revelstoke. Een erg leuk gelegen campground met een klein zwembad en midden in de bossen. Na een duik te hebben genomen in het zwembad wandelen we ongeveer 5 kilometer naar het centrum van Revelstoke om daar lekker even een terrasje te pikken. Als we terug komen bij de camper maken we zelf wat te eten en gaan lekker douchen. Morgen hebben we een rit van ongeveer 3,5 uur voor de boeg om bij onze volgende campground in Banff te komen. Hier zullen we 2 nachten verblijven. Net voor de camping stond wel nog een bord dat je tank gevuld moet zijn, omdat het volgende tankstation 150 kilometer hier vandaan ligt. De tank zit nog 3/4 vol dus dat moet wel lukken.

Lunch Grandma and GrandpaRevelstoke CampgroundCamperRevelstokeRevelstoke

1. Maria Gerrit:
    27 juli 2019
    Wat een mooie vacantie zeker zo'n rondreis . GR
  2. Arjan buijs:
    27 juli 2019
    Ziet er weer erg goed uit allemaal Mollekes! Lots of fun!