Vancouver - hope

24 juli 2019 - Hope, Canada

Vanmorgen werden we om 6.00 uur al wakker gebeld door iemand die onze gegevens wilde checken. Toen hij ons om het creditkaartnummer vroeg werd al snel duidelijk dat er iets niet klopte en hebben we de verbinding verbroken. Bij navraag bij de receptie bleek dit wel vaker voor te komen en proberen ze dat heel vroeg aangezien mensen dan eerder de gegevens geven, dan wanneer ze al een tijdje wakker zijn. We zijn daarom maar weer vroeg gaan ontbijten en hebben daarna lekker gedoucht en om 11.00 uur uitgecheckt. Aangezien Canadream ons pas om 14.30 uur zou komen halen, zijn we nog even de stad in gewandeld om te lunchen. Om 14.30 uur stond er een busje van Canadream voor ons hotel, en nadat we nog wat andere gasten bij andere hotels opgehaald hadden kwamen we rond 15.30 uur aan bij het verhuurcentrum van Canadream. Nadat we het gebruikelijke papierwerk achter de rug hadden zijn we naar buiten gelopen met een van de medewerkers voor een instructie en controle van de camper. Buiten stonden vele campers maar toen we naar achteren liepen stond er één camper waarvan ik hoopte dat dat niet onze camper zou zijn. En ja hoor dat was wel onze camper. Een gigantisch exemplaar met 2 slide outs en ruim 10 meter lang. Wat een bakbeest. Na de uitleg besloten we toch maar te vertrekken. De draaicirkel is enorm en ook  het rijden is een stuk anders. Ik hoop dat het snel wend, maar ik zal mijn navigator, en zeker met parkeren heel hard nodig hebben. Ook binnenin is een zee van ruimte, dus iedereen heeft een eigen bed. We zijn nu op de eerste camping in Hope en gaan morgen verder naar Kelowna.

CamperCamperCamper binnen

1. The travel club Annemarie:
    24 juli 2019
    ja dat is wel effe wennen zo'n grote camper. Geniet van jullie reis.
  2. Maria Gerrit:
    GENIET ERVAN
  3. Ad:
    24 juli 2019
    Hahaha, wat een gigantisch ding die camper. Toch je groot rijbewijs halen?
  4. Jeannette:
    24 juli 2019
    Nou das nog eens een camper,daar kun je ergens mee komen.Veel plezier ervan en geniet van alles.
  5. Anja Pennings:
    24 juli 2019
    Zo, jullie reis kan beginnen met jullie "huis"! Hopelijk went het snel en kunnen jullie er lekker van genieten! Veel plezier!