Victoria - Vancouver

12 augustus 2019 - Vancouver, Canada

Gisteren hebben we het mooie Vancouver Island weer verlaten. Dit keer hebben we de Ferry genomen van Swartz Bay naar Tsawwassen Bay. Deze route gaat tussen allemaal eilanden door en zelfs een stukje door de USA (Washington). Rond de middag komen we aan bij de laatste camping en duiken lekker nog even in het zwembad.

Peach Arch RV Park

Vanmorgen zijn we rond 9.00 uur vertrokken naar Canadream om de camper in te leveren. We hoeven niks schoon te maken of op te ruimen, want daar hebben we het begin van de vakantie een extra pakket voor aangeschaft. Als we het papierwerk in orde hebben gemaakt bellen we een taxi om ons naar het Landis Hotel in Vancouver te brengen. Na deze rit van 40 minuten (45 kilometer) komen we aan bij het Hotel. Het hotel ligt midden in downtown Vancouver en we hebben een erg ruime en mooie suite met keuken, 2 slaapkamers en een balkon met zitje. We maken nog een wandeling naar het strand en Gastown, en gaan nu douchen om straks te gaan eten bij ons favoriete restaurant Denny’s.

VancouverVancouverVancouverVancouverVancouverVancouverVancouver

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ad:
    13 augustus 2019
    Mooie reis! Snel gegaan zeg...
  2. Anja Pennings:
    13 augustus 2019
    Wat mooi om weer mee te mogen kijken tijdens jullie avontuur! Prachtig!