Yellowstone

1 augustus 2018 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

De afgelopen 2 dagen hebben we National Park Yellowstone verder doorkruist. Bij Norris Geyser Basin, Mammoth Hot Springs Terraces, Lamar Valley, Tower Fall, Hayden Valley en Mud Volcano zijn we gestopt om te genieten van de geysers, springs, watervallen en al het andere moois wat Yellowstone te bieden heeft. Wat een prachtig park is dit. Misschien wel het mooiste park wat we de afgelopen jaren bezocht hebben. Op sommige plekken staan auto's stil langs de kant, en dan weet je dat er wildlife te zien is. Bij Blacktail Deer Plateau zijn we gestopt omdat er een black bear te zien was. De afstand die je moet bewaren tot beren is 100 yards en dit was ook ongeveer de afstand waar deze beer te zien was vanaf de weg. In Lamar Valley moet je af en toe stoppen omdat er een bison (buffalo) oversteekt net voor de camper. We hebben verschilllende trails gelopen in Yellowstone en zijn 2 nachten op Canyon Village geweest, een prachtige camping midden in de natuur. Op nacht 2 om 23.30 uur worden we wakker van een piepgeluid in de camper. De accu van de camper is bijna leeg en starten de camper om de accu alvast wat bij te laden. 2 nachten zonder stroom kan de camper dus blijkbaar niet goed aan. Als we vroeg wakker worden besluiten we om alvast te gaan rijden naar Cody, zodat de accu weer kan opladen. Deze 4 dagen in Yellowstone waren echt de moeite waard en ik denk dat we hier ook makkelijk 5 of 6 dagen hadden kunnen blijven, want er is zoveel te zien in Yellowstone !!!

Yellowstone National ParkYellowstone National ParkYellowstone National ParkYellowstone National ParkYellowstone National ParkYellowstone National ParkYellowstone National ParkYellowstone National ParkYellowstone National ParkYellowstone National ParkYellowstone National ParkWest Yellowstone

1. Ad:
    1 augustus 2018
    Het zijn weer supermooie foto’s!
  2. Jeannette:
    2 augustus 2018
    mooie foto,s, Noa Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag. Lars kan zijn rijbewijs gaan halen, zijn auto al uitgezocht zie ik. geniet nog van jullie vakantie mollekes.
  3. Annie en Jo:
    2 augustus 2018
    Nqa gefeliciteerd en een gezellige dag en nog een vraag Zijn jullie dat op de brug waar Lars de foto maakt ?????