Las Vegas

15 augustus 2023 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

De camper vandaag voor het afgesproken tijdstip ingeleverd. De bonnetjes van de pannen en beddengoed etc. konden we zonder problemen declareren, dus goed opgelost. Onze gekochte koelbox en borden etc. meegegeven aan een Fransman die zijn camper kwam ophalen. Daarna een Uber geregeld naar Caesars Palace. We kunnen tegen betaling en een upgrade al om 11.30 uur in onze kamer i.p.v. 16.00 uur. Wat een hotel zeg! 5700 kamers, een groot casino, verschrikkelijk veel winkels, foodcourt, 8 zwembaden, alles is hier aanwezig. We lopen een rondje over de begane grond  en zijn 1,5 uur onderweg. Alle winkels met dure merken zijn in dit hotel aanwezig. Rolex, Breitling, Gucci, Apple Store, Michael Kors en zelfs een winkel waar ze Nike schoenen verkopen van $ 12.000,00. (Staan ook achter glas) Maar onze schoenen zijn nog goed, dus die slaan we over 😉. Tegen de avond gaan we nog een keer naar de strip voor onze laatste avond in Las Vegas. Morgen rond de middag vertrekken we naar het vliegveld voor onze terugreis naar Nederland. Woensdag middag zijn we weer in het mooie Loosbroek.

IMG_2221IMG_2225IMG_2226IMG_2227IMG_2228IMG_2229IMG_2230IMG_2233