San Francisco - Amsterdam

21 augustus 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Op vrijdagmorgen zijn we door de shuttlebus van het hotel naar de luchthaven van San Francisco gebracht voor de vlucht terug naar Amsterdam. Helaas komt er dus ook een einde aan dit mooie avontuur. We hebben veel gezien en veel meegemaakt, wat deze reis echt onvergetelijk maakt.

Op zaterdagmorgen werden we om 10.00 uur van Schiphol opgehaald door Ad, en we hadden amper geslapen in het vliegtuig. Voor ons was het 01.00 's-nachts, maar in Nederland al weer 10.00 uur. We hebben geprobeerd om de dag vol te maken, maar Noa lag al om 17.00 uur op bed, en werd ook om 03.00 uur wakker. Het ritme moeten we dus nog terug zien te vinden, maar maandag weer aan het werk.

Onze ervaringen m.b.t. onze camperreis door de USA:

Suzanne: "Deze vakantie was fantastisch. Vooral de diversiteit in activiteiten en omgeving maken het speciaal. Van de glamour en sfeer van Los Angeles, Las Vegas en San Francisco naar de geweldige natuur in de Nationale Parken die we hebben bezocht in de Grand Canyon, Bryce, Zion en Yosemite. We hebben ontzettend veel foto's gemaakt maar in werkelijkheid is het nog veel mooier, dat is niet op een foto vast te leggen. Ik wil zeker nog een keer terug want er is nog zoveel meer moois te bekijken en te doen"

Noa: "Ik vond de vakantie in Amerika erg leuk. Ik kan niet kiezen wat ik het leukste vind, want het was allemaal heel leuk !!"

Lars: "Het was een leuke vakantie. Veel bijzondere dingen gedaan en gezien die je niet dagelijks tegen komt. De ervaring in een camper beviel mij goed. Het leukste vond ik boven de Grand Canyon vliegen met een helikopter en de Angels Trail bewandelen. Ik zal zeker nog een keer terug keren naar Amerika"

Indy: "Ik vond de vakantie in Amerika erg leuk. Ik kan niet kiezen wat ik het leukste vind, want het was allemaal heel leuk"

Patrick: "We hebben al veel landen bezocht en veel stedentrips gemaakt met ons gezin, maar dit is met zekerheid de mooiste vakantie die we ooit hebben gehad. In het begin denk je dat 3,5 week erg lang is, maar achteraf had ik zeker nog een paar weken langer willen blijven. Misschien een goede reden om snel weer terug te gaan! We hebben ontzettend veel gezien, gedaan en meegemaakt in een machtig land waar de contrasten in natuur, cultuur, bezienswaardigheden en temperatuur zo groot zijn, dat is bijna niet te bevatten" I'll be back !!

Unknown

1. The travel club Annemarie:
    30 augustus 2016
    Beste Patrick, Suzanne, Indy en Noa,

Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt en veel gezien en genoten. Ongelooflijk. Ik ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren aan deze onvergetelijke reis per camper door Amerika. De tips in jullie verslag (mn de ubertaxi --> had ik nog nooit van gehoord) vind ik een hele goede tip.

ik hoop jullie bij een volgende reis weer van dienst te mogen zijn.
    gr. Annemarie van Erp / The Travel Club
  2. The travel club Annemarie:
    30 augustus 2016
    sorry te snel getypt en vergeet ik Lars te noemen. Ook Lars welkom thuis en jullie kunnen terug kijken op een geweldige reis.