Amsterdam - Las Vegas

26 juli 2023 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

De eerste “lange” dag zit er op. Gisterenmorgen om 7.15 uur thuis vertrokken. De reis naar Schiphol verliep voortvarend, dus we waren er op tijd. Rond 10.00 uur waren we al door de douane en security check. Om 12.00 uur vertrokken voor de vlucht van 10,5 uur naar Las Vegas. Bij aankomst lange rij bij de douane, maar rond 16.00 uur plaatselijke tijd, waren we al in “onze” Nissan Armada V8 5,6 liter onderweg naar het hotel. Het park MGM is een gigantisch hotel en ligt aan het begin van de strip. Na een verfrissende douche zijn we rond 19.00 uur naar de stad gelopen om wat te gaan eten bij de Panda Express. (favoriet van Noa) Rond 21.00 uur waren we terug bij het hotel en zijn ons bed ingedoken. (Voor ons was het 6.00 uur s’morgens met het tijdsverschil 😊). Vannacht een paar keer wakker geweest, want we moeten nog even wennen aan het ritme. Nu is het 8.00 uur en zijn we (bijna allemaal) al weer wakker, en de temperatuur ligt nu al op de 36 graden. We hebben voor vandaag geen specifieke plannen, dus kijken wat deze dag ons brengt.

IMG_1891IMG_1895IMG_1896IMG_1893

Van reisblog naar fotoboek