Capitol Reef - Bryce Canyon

10 augustus 2023 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Na een korte rit zijn we dan gisterenmiddag gearriveerd op Thousand Lakes RV park in Torrey. Hier kunnen we de airco weer gebruiken (en wifi - ook belangrijk). Gisteren nog wezen eten bij Torrey’s BBQ en Grill op de camping en de goede reviews klopten idd. Lekker gegeten, wel gewoon bestellen en afrekenen bij een loketje en als het gegrilde menu klaar was werd je nummer omgeroepen, maar echt de moeite waard! Vanmorgen vertrokken naar Bryce Canyon. In het plaatsje Loa nog gestopt voor de “laatste” boodschappen, en onze koelbox nog een keer goed aangevuld. Rond de middag komen we aan in Bryce en daar nog even een rondje gelopen door Main Street. In Bryce zijn we ook op onze reis in 2016 geweest, maar dit is samen met Zion één van de plekken die we nog een keer wilden bezoeken. Op de plek waar Patrick in 2016 met Noa op de foto ging, ook 7 jaar later nog even een foto gemaakt 😉. De temperatuur is hier heerlijk. Overdag 25 graden en ‘s-nachts koelt het hier gewoon af. (Voor het eerst in 2 weken 😂)

IMG_2127IMG_2129IBryceIMG_7006IMG_2136IMG_2137

1. Anja Pennings:
    10 augustus 2023
    Wat grappig, die 2 foto's! Weer even terug in de tijd. Fijn dat de temperaturen wat aangenamer worden, geniet daarvan!