Las Vegas - Hoover Dam

27 juli 2023 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Vannacht een paar keer wakker geweest, aangezien ons ritme nog enigszins van slag is. Rond 9.00 uur zijn we met de auto vertrokken naar de Hoover Dam. Onderweg bij de Walmart wat te eten gehaald om vervolgens de route richting Boulder City te vervolgen. Na een klein uurtje rijden komen we aan en maken een wandeling over de dam zelf. Als we teruglopen richting de parking bezoeken we het visitorcenter om uitleg te krijgen over het ontstaan en werking van de dam als elektriciteitscentrale. Rond 14.00 uur zijn we terug bij het hotel en gaan een paar uurtjes naar het zwembad. Het water is behoorlijk warm, maar toch geeft het een verfrissend gevoel. Rond 19.00 uur gaan we eten bij Denny’s en lopen daarna door het gigantische MGM grand hotel/casino om daar de monorail te nemen naar het eind van de strip. Vanaf daar zijn we via vele hotels/casino’s, waaronder de Venetian en Caesar’s Palace terug gelopen naar ons hotel. Rond 23.30 zijn we terug bij het hotel. Het is nu nog 36 graden, dus nog f douchen en dan lekker onder de “wol” 😊

IMG_1900IMG_1901IMG_1902IMG_1904IMG_1905IMG_1906 IMG_1911

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annie en Jo:
    27 juli 2023
    Ziet er weer goed uit daar we wensen jullie veel plezier en geniet er van gr en tot het volgende verslag ,alvast bedankt voor het begin
  2. Ad:
    27 juli 2023