Prescott - Sedona

2 augustus 2023 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag hebben we een korte rit (120 km) gemaakt naar onze volgende camping in Sedona. We hebben een kleine omweg genomen, aangezien de route via Jerome met stijgingspercentages van 18% en vele haarspeldbochten sterk afgeraden wordt met een camper. De route die we rijden is een zeer mooie route en ook Sedona is een erg leuk stadje, wat af en toe qua bouwstijl zelfs lijkt op een stad in het midden oosten. Behoorlijk wat restaurants en winkeltjes langs de creek met prachtig uitzicht op de bergen. Onze camperplek ligt ook erg leuk aan een riviertje en op een schaduwrijke plek. Aan het begin van de avond lopen we naar het stadje en genieten van een typisch amerikaans (grote porties) diner. Als Lars een biertje besteld wordt er gevraagd naar zijn legitimatiebewijs want iedereen onder de 30 is hier verplicht zijn legitimatiebewijs te laten zien. (min. leeftijd 21) Als ik zeg dat hij 22 is en een kopie van zijn legitimatiebewijs op mijn telefoon wil laten zien zegt ze dat het een origineel moet zijn. Als ik dan een biertje bestel zegt ze dat ze wel gaat controleren dat Lars er niet van drinkt 😫. Dan komen we er achter dat we toch onze paspoorten bij hebben en is het helemaal oké en krijgt Lars toch zijn biertje.

IMG_2011IMG_2013IMG_2014IMG_2018IMG_2019IMG_2020IMG_2021IMG_2023IMG_2024IMG_2026

1. Ad:
    2 augustus 2023
    Prachtige natuur foto’s. Mooi plekje om wat langer te blijven 🙂