Sedona

3 augustus 2023 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag is het een speciale dag. Noa wordt 18 jaar! Dus ze mag vanaf nu alléén autorijden en legaal een biertje drinken (hier nog niet hoor)  en ze mag zorgpremie gaan betalen. 😳. De eerste felicitaties kregen we al binnen 9 uur voor ze hier jarig was. We slapen eerst uit (tot 8.00 uur) en zingen voor Noa aangezien ze dat zo leuk vindt. Na het ontbijt besluiten we een trail te gaan lopen. We hebben de trail alleen verkeerd ingeschat bleek later. Het zou ongeveer 5 kilometer zijn, maar na 1,5 uur gelopen te hebben met vele hoogtemeters en steile afdalingen komen we bij het eindpunt van de trail aan bij een picknickplek bij de rivier. We zijn nog ver van onze camping vandaan, maar besluiten om niet hetzelfde pad terug te lopen, maar steken via een boomstam de rivier over en klimmen weer helemaal naar boven en komen aan bij een brug. Tot onze verbazing mogen er geen voetgangers de brug over, dus proberen we een Uber te bellen. Als dat niet lukt trekken we onze stoute schoenen aan en lopen toch naar de andere kant van de brug, en daarna nog een kilometer of 3 langs de 89A naar het centrum van Sedona, waar we een large drink en wat te eten bestellen, aangezien het meegenomen water al een tijdje op was. Als we terug zijn bij de camper genieten we van de taart die Noa uitgekozen heeft en zoeken nog wat verkoeling in het water van de beek achter onze camper. Als we gedoucht hebben gaan we nog naar een leuk restaurantje dicht bij onze camping, om Noa’s verjaardag gezellig af te sluiten

IMG_2030IMG_2034IMG_2035IMG_2036IMG_6841IMG_6838IMG_2044IMG_2050

1. The travel club Annemarie:
    3 augustus 2023
    gefeliciteerd. Wat bijzonder om daar je verjaardag te vieren.