Zion

13 augustus 2023 - Springdale, Utah, Verenigde Staten

Omdat de kans op flashfloods vandaag aanwezig was, waren we lekker op tijd vertrokken naar het visitor center. Met de Zion shuttle bus waren we eerst helemaal naar het einde gereden (Temple of Sinawava) om daar de Narrows een stuk te lopen. Dit is een trail die je vanaf een bepaald punt alleen door de Virgin River kunt lopen. Op sommige punten is het water 1,30 meter diep dus moet je je best doen om je rugzak etc droog te houden, zeker gezien de vele grote stenen die op de bodem liggen. Leuk om te doen ondanks het koude water. De Angels Trail die Lars en papa in 2016 gelopen hebben is tegenwoordig alleen toegankelijk met een permit (vergunning) die je van te voren moet regelen, dus die klim kunnen we niet herhalen. We hebben daarom de Kayenta Trail, Emerald Pool Trail en de Sand Bench Trail gelopen. Totaal 16 kilometer aan Trails vandaag, dus komen we weer moe maar voldaan terug op onze campground. We duiken nog even het zwembad in en morgen is alweer de laatste dag in de camper in Las Vegas.

IMG_2160IMG_2162IMG_2164IMG_2165IMG_2166IMG_2167IMG_2168IMG_2170IMG_2171IMG_2172IMG_2173