Kingman - Prescott

31 juli 2023 - Prescott, Arizona, Verenigde Staten

Aangezien de koelkast niet helemaal lekker functioneert, (tenminste volgens ons moet boter pas vloeibaar zijn als het in een warme pan gaat) eerst nog maar even langs de Walmart in Kingman gereden. Daar een paar extra dekens gekocht (want de airco werkt goed) en een paar pannen en een fluitketel, want de pannen in de camper waren behoorlijk versleten. Voor het koelen van de drank hebben we een koelbox en een paar zakken ijs gekocht. We hebben gebeld met Cruise America voor de koelkast en we mogen voor $ 20,00 per dag ijs kopen en later declareren. Ondanks deze “tegenvallers” gaan we op weg naar Prescott, en Lars manoeuvreert als een ervaren vrachtwagenchauffeur over de Amerikaanse Highway. In de huurauto mocht hij niet rijden, aangezien hij nog geen 25 is, maar rijden in een camper met een dikke V8, 6,8 liter van 10 meter lang is geen probleem in de Verenigde Staten. Na ruim 2 uur rijden komen we aan bij een leuke camping met een mooi uitzicht. De temperatuur is hier heerlijk, en we krijgen zelfs een paar druppels regen. Het is hier rond de 30 graden, maar 20 graden verschil t.o.v. de 50 graden in Death Valley voelt toch erg aangenaam. We maken nog een wandeling naar het Watson Lake voor we deze dag afsluiten.

IMG_1980IMG_1982IMG_1981IMG_1983IMG_1984IMG_1985IMG_1986

IMG_1987

1. Annie en Jo:
    31 juli 2023
    Wij krijgen vandaag ongeveer die 20 graden die jullie achter gelaten hebben en een heleboel regen de komende 2 weken dus geniet er van en veel plezier
  2. Anja Pennings:
    1 augustus 2023
    Wat een mooie foto's toch weer! En jippie, ik zie een paraplu...! Dan is het gelukkig niet meer zo warm voor jullie.