Vancouver

13 augustus 2019 - Vancouver, Canada

Te voet hebben we vandaag weer een aantal wijken van Vancouver bezocht. We hebben totaal 16 kilometer afgelegd om dit deel van Vancouver te zien. Het is een erg mooie stad met ook heel veel controverses. Van een gezellige winkelstraat met Lamborghini’s en Porsches beland je zo in een wijk met daklozen en/of drugsverslaafden die massaal hun slaapplekken hebben aan de kant van de straat. Na Gastown, Chinatown en Yaletown doorkruist te hebben komen we bij de Pacific Boulevard waar de stadions gelegen zijn van de Vancouver Canucks (ijshockey) en van de British Columbia Lions en de Vancouver Whitecaps (voetbal). Als we verder lopen langs de False Creek rivier komen we bij het Olympic Village en op Granville Island terecht. Op dit eiland is een leuke overdekte public market met eten, fruit en allerlei andere lekkernijen. Als we hier wat gegeten hebben lopen we via de Granville Bridge weer terug naar ons hotel.

VancouverVancouverVancouverVancouverVancouverVancouverVancouverVancouver

1. Maria Gerrit:
    14 augustus 2019
    geniet er nog van GR
  2. Annie en Jo:
    14 augustus 2019
    Hallo allemaal het zit er bijna weer op wij wensen jullie nog een gezellige dag en morgen een heel goede reis terug naar Nederland !!
    Bij ons is het dan al Vrijdag Gr.Annie en Jo