Ucluelet - Victoria

9 augustus 2019 - Victoria, Canada

Vanochtend zijn we weer vroeg vertrokken vanuit Ucluelet want we hadden een lange reis van ruim 4 uur voor de boeg naar Victoria. We moesten het eerste stuk weer helemaal de ruim 2 uur durende weg met vele scherpe bochten en stijgings- en dalingspercentages tot 18% terug rijden naar Nanaimo. En van daaruit over een “snelweg” met heel veel stoplichten naar Victoria (de hoofdstad van British Columbia). In Victoria waren ook nog heel veel wegwerkzaamheden maar om 13.30 uur waren we dan toch uiteindelijk op onze  camping aangekomen. We staan hier op een camping met uitzicht op zee en het centrum van Victoria. Nadat de kids nog even hun Instagram, Whatsapp en Snapchat hadden gecheckt met de goede WiFi zijn we via een voetpad langs de zee naar het centrum gelopen. Daar zijn we naar het Parlementsgebouw en Beacon Hill Park gelopen en toen terug naar het centrum van Victoria om nog effe winkeltjes te kijken. Terug op de camping zelf even een maaltijd in elkaar geflanst met zo’n beetje de laatste etenswaren die we nog in de koelkast en vriezer hebben want over 3 nachten moeten we de camper in gaan leveren in Vancouver. Daarna nog effe lekker douchen en op tijd naar bed want het was een lange dag.

Salish Seaside RVSalish Seaside RVSalish Seaside RVVictoriaVictoriaVictoriaVictoriaVictoria

1. Jeannette:
    11 augustus 2019
    Ziet er mooi uit, jullie hebben weer veel mooie dingen gezien.