Death Valley - Kingman

30 juli 2023 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag stond de langste reisdag van de vakantie op de planning. Rond 9.30 uur vertrokken we vanuit Death Valley in onze huurauto naar Las Vegas. Aangezien we in Death Valley geen bereik hadden met onze telefoon, hebben we onderweg de camperverhuurder gebeld hoe laat we terecht konden voor het ophalen van de camper. In eerste instantie zou het om 14.45 uur kunnen, maar na een beetje aandringen was 13.00 uur ook goed. Bij de car rental hebben we onze auto ingeleverd en daar een Uber gebeld om ons naar Cruise America te brengen. Onze koffers pasten er amper in, maar de chauffeur vond het niet erg om wat geweld te gebruiken om zijn kofferbak te sluiten. Bij Cruise America waren we meteen aan de beurt, en kregen een korte en haastige uitleg, maar gelukkig hebben we al ervaring met campers dus dat was niet zo’n probleem voor ons. Wel werd er ook even verteld dat de tank maar een kwart gevuld was en dat ze maar 3 bedlinnensets hadden. Wij moesten zelf maar 2 sets bijkopen en het bonnetje bij terugkomst declareren. Gelukkig moesten we toch langs de Wallmart om de camper te voorzien van proviand, dus gelijk maar 2 sets gekocht. Na 2 uur rijden kwamen we aan in Kingman om daar een tussenstop te maken voor 1 nacht. Er was die avond op de camping een grand opening met live muziek, waar we de avond hebben afgesloten.

IMG_1964IMG_1971IMG_1973IMG_1974IMG_1976

1. The travel club Annemarie:
    30 juli 2023
    Goed begin geweest in death valley. En nu dan op roadtrip met de camper. Geniet ervan
  2. Anja Pennings:
    31 juli 2023
    Met wat hobbels in de camper gaan jullie nu onderweg op jullie trip, veel plezier!