Orlando - Kenansville

1 augustus 2017 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Vanmorgen na het ontbijt was het al snel duidelijk dat het weer een warme tropische dag zou worden. Het tropisch onweer Emily was nergens te bekennen, maar de verwachtingen blijven onzeker, dus het kan zo maar weer zijn dat er plotseling ernstige tropische onweersbuien ontstaan, met zeer veel neerslag. (thunderstorms)

Rond 10.30 uur zijn we vertrokken naar Wild Florida in Kenansville wat op een uurtje rijden van Orlando ligt, om een bezoek te brengen aan een Gatorpark. Een mooi park, waar diverse tropische dieren te zien zijn, maar zeker de alligators waren de moeite waard om te bekijken. Noa gaf even wat uitleg, omdat ze op school haar spreekbeurt over alligators gedaan had, en er dus redelijk wat vanaf weet. De airboats waren helaas vol geboekt, dus moeten we kijken of we later in de Everglades, alsnog een rondje kunnen varen op een airboat om alligators in het wild te zien.

Wat later in de middag zijn we terug gereden naar het resort en hebben we nog wat uurtjes doorgebracht bij het zwembad. Aangezien het hier tot laat in de avond nog boven de 30 graden is, is dit de beste plek om te verblijven !

Wild Florida Gator ParkWild Florida Gator ParkWild Florida Gator ParkFloridays ResortFloridays ResortFloridays Resort

1. Jeannette:
    2 augustus 2017
    Noa van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, en een fijne dag vandaag. Maar zo te zien aan de foto's gaat dat wel lukken.
    ad en Jeannette