Miami Beach

17 augustus 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag de laatste dag in Miami. Morgen vertrekken we weer naar Nederland en de boardingpasses zijn al digitaal opgeslagen op de telefoons van iedereen. We besluiten vandaag een rustig dagje te houden en gaan na het ontbijt shoppen in de stad. Telkens na een stukje lopen vluchten we weer een van de vele winkeltjes in zodat we weer even af kunnen koelen door de airconditioning die in elke winkel op volle toeren draait. We kopen wat souveniertjes en als we klaar zijn gaan we lekker de rest van de middag weer aan het zwembad liggen op het dak van ons hotel. We hebben een lekker schaduwplekje gevonden en zo kunnen we het makkelijk tot 19.00 uur volhouden. Als we gedoucht hebben gaan we weer even de stad in om een hapje te eten bij een Italiaans restaurant. Rond 22.00 uur zijn we weer op de kamer en weten we dat de vakantie er op zit voor ons. Morgen vertrekken we rond 11.00 uur naar de luchthaven van Miami om onze auto in te leveren en komen we weer terug naar ons eigen kikkerlandje. Met het tijdsverschil van 6 uur zullen we zaterdag morgen rond 8.00 uur landen in Düsseldorf, waar de taxi ons op zal wachten zodat we rond 10.00 uur terug zijn in Loosbroek.

Florida wordt ook wel The Sunshine State genoemd en we weten nu waarom !

Miami BeachMiami BeachMiami BeachMiami BeachMiami BeachMiami BeachMiami Beach

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Arjan buijs:
    Goede reis terug!
  2. The travel club Annemarie:
    18 augustus 2017
    Het was geweldig om jullie te volgen deze reis. Goede vlucht terug.
  3. Maria Gerrit:
    18 augustus 2017
    Het waren mooie verslagen, en een goede reis terug .GR .
  4. Annie en Jo:
    18 augustus 2017
    Goede reis en goede thuiskomst!!