Key Largo - Miami Beach

16 augustus 2017 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

De rit naar ons laatste hotel van deze reis, van nog geen 100 kilometer duurt ruim 2 uur aangezien we dwars door Miami moeten om op Miami Beach te komen. Erg drukke stad met veel verkeerslichten. Als we bij het hotel aankomen zoeken we naar een parkeerplaats, maar deze is niet te vinden. Voor $ 40,00 per nacht kan de auto via Valet parking geparkeerd worden door een van de medewerkers van Marriott. Raar idee om de sleutel van je gehuurde auto af te geven aan iemand die je nog nooit eerder gezien hebt. Toch besluiten we om dit maar te doen. Na het inchecken lopen we een rondje door Washington Avenue en via de boulevard van Miami Beach weer terug naar het hotel. Het is hier ook weer erg warm, 105° F wat ruim 40° C is. Bij het hotel springen we weer lekker in het zwembad wat zich helemaal boven op het dak bevindt van het hotel. Een mooi uitzicht over de stad heb je vanaf het zwembad.

Miami BeachMiami BeachMiami BeachMiami BeachMiami BeachMiami BeachMiami Beach

Als het om 20.00 uur 's-avonds afgekoeld is naar 34° C besluiten we maar om de stad te verkennen en een hapje te gaan eten. We zitten midden in het Art Deco District dus het barst hier van de eettentjes en winkels. We komen terecht bij een noodle restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Voordat we terug gaan naar het hotel besluiten we nog een rondje te lopen door de stad, waar het leven pas net echt op gang is gekomen.

Miami BeachMiami BeachMiami Beach

1. Annie en Jo:
    17 augustus 2017
    Nog een dagje en dan inpakken maar ,nog veel plezier en een goede thuisreis.Gr.
  2. Alex:
    17 augustus 2017
    Ja goede reis alvast. En neem dat weer mee.