Key West - Key Largo

14 augustus 2017 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen nog even genoten van de zonsopgang in Key West, en daarna weer dezelfde weg terug naar Key Largo. Er is namelijk maar 1 weg die hier loopt over de Keys. 170 kilometer met cruisecontrol op 45 Mph en met blote voetjes achter het stuur. Op onze route besluiten we nog even te stoppen in Islamorada om bij Bob's Bunz Restaurant en Bakery de typische Key Lime Pie te proeven, want die moet je gegeten hebben als je op de Keys bent geweest. Erg lekker en dat inclusief drankjes voor nog geen $ 30,00.

Key West ochtendKey West ochtendIslamoradaIslamorada

Als we bij het Hampton Inn in Key Largo aankomen, kunnen we ook direct weer in onze kamer. Het hotel ligt pal aan het strand, met mooie palmbomen die voor schaduw zorgen en een leuk zwembad. Hier lopen nog grotere leguanen langs je strandstoel en  zodra je iets eetbaars te voorschijn haalt zijn ze in de buurt om te kijken of je wil delen. Dan maar zorgen dat alles wat eetbaar is zo snel mogelijk op is, want niet iedereen vindt deze leguanen even leuk. Vanaf de ligstoelen van het hotel loop je zo het kristalheldere water in en ook hier is het water weer warmer dan een warm bad. Eigenlijk zou het wel lekker zijn als we een keer in de zee of in een zwembad kunnen duiken waar het water lekker koel is, maar deze hoop hebben we opgegeven. Wel is het hier supermooi en ook het hotel bevalt ons super. Ook de zonsondergang is erg mooi vanaf ons hotel

Key LargoKey LargoKey LargoKey LargoKey LargoKey Largo

1. Ad:
    15 augustus 2017
    Mooie omgeving daar. Foto's lijken wel uit een reisgids .