Marina - San Francisco

16 augustus 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Rond 7.00 uur staan we op, en maken de camper nog even van binnen schoon. Om 7.30 uur kunnen we vertrekken voor de laatste 160 kilometer in de camper. We moeten de camper inleveren in San Leandro, wat helemaal aan de andere kant van de baai van San Francisco ligt. Als we daar aankomen wordt de camper nog even grondig geïnspecteerd op schades, en krijgen we te horen dat we moeten betalen voor een ster in de voorruit, maar verder is alles in orde. Nu moeten we naar ons hotel aan de andere kant van de baai, wat ongeveer 60 kilometer verder op is. De taxi's staan al klaar op de parkeerplaats van Apollo, maar wij besluiten om te proberen of we de UBERapp kunnen gebruiken, die we gisterenavond nog even hebben gedownload. Het normale taxitarief bedraagt $ 160,00  dus met UBER moet dat toch wel een stuk goedkoper zijn, en bovendien is UBER in San Francisco ontstaan. Wel moeten wij UBERXL bestellen, omdat we met zijn vijven zijn, maar binnen 4 minuten staat er een auto voor onze neus, met een dame erin die ons naar onze bestemming brengt. Dit werkt echt perfect en is een stuk goedkoper.

Apollo San LeandroUber 1Uber 2

Als we bij het hotel aankomen is onze kamer nog niet klaar, dus besluiten we de koffers achter te laten en nog een stukje te gaan lopen richting de Baai van San Francisco. We maken een leuke wandeling langs het water, en eten nog een broodje bij de Specialty's Bar & Bakery.

Baai van San FranciscoBaai van San Francisco

Baai van San Francisco

Dan gaan we terug naar hotel Embassy Suites wat een prachtig hotel is met zeer ruime 5 persoons kamer en met morgenvroeg weer een super ontbijt. Lars en Noa gaan nog zwemmen en als we terugkomen van het zwemmen gaan we langs het restaurant waar het Happy Hour is met allerlei versnaperingen en lekkernijen voor de gasten van het hotel.

Hotel Embassy SuitesHotel Embassy SuitesHotel Embassy SuitesHotel Embassy Suites

ZwembadZwembad

Morgen staan we weer vroeg op om San Francisco te bezoeken.