Denver West - Denver East

10 augustus 2018 - Strasburg, Colorado, Verenigde Staten

De campground in het westen van Denver is een erg mooie plek, en we zitten nog midden in de bergen. Ook vanaf de camping zijn de uitzichten mooi op de dorpjes Black Hawk en Central City waar bijna alleen maar casino’s en restaurants zijn. Deze dorpen zijn 30 jaar geleden uitgekozen om het gokken in Colorado te legaliseren en zijn het Las Vegas van Colorado. Aangezien we nog op redelijke hoogte zitten besluiten we om vroeg te vertrekken naar de oostkant van de mile-high City Denver, waar we onze laatste camping van deze rondreis geboekt hebben.

Denver WestDenver WestIDenver West

We rijden dwars door Denver, maar kunnen redelijk door rijden, zeker gezien de altijd vriendelijke Amerikanen die je altijd de ruimte geven en zelf heel netjes rijden. We stoppen nog even bij een Wallmart voor de laatste boodschappen. Vanaf de camping in Denver East naar het Apollo verhuurbedrijf is nog 50 kilometer, ongeveer een half uurtje rijden. Dit is wel ideaal, want morgen moeten we de camper voor 11.00 uur inleveren. We hebben er op dit moment 4200 kilometer op zitten, maar hebben ook 6 staten bezocht in het wilde westen. Op dit moment liggen we lekker bij het zwembad en gaan na het eten alvast wat spullen pakken en wat schoonmaken en gaan morgen naar het hotel waar we 4 weken geleden begonnen zijn aan deze reis.

Denver EastDenver EastDenver EastDenver East

1. Annie en Jo:
    11 augustus 2018
    we hebben genoten van de mooie reisverhalen en foto's en wensen jullie een veilige vlucht naar Nederland en welkom thuis groetjes Jo en Annie !
  2. Ine:
    11 augustus 2018
    Aan alles komt een eind maar wat je vader zei wat je gehad hebt vatten ze niet meer af goede thuis reis.
  3. Patrick:
    12 augustus 2018