Douglas

8 augustus 2018 - Douglas, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag hebben we een rustdag gehad in Douglas. Na het ontbijt met eieren en spek hebben we lekker aan het zwembad gelegen en tussen de middag via een livestream op de laptop naar Ajax gekeken. De camper is ontzettend smerig geworden doordat we gisteren ongeveer 15 kilometer over onverharde wegen i.v.m. wegwerkzaamheden zijn gereden, dus de ramen heb ik in ieder geval even schoongemaakt. Morgen hebben we een reis van 400 kilometer voor de boeg van Douglas naar de Rocky Mountains (Moraine Campground). Op de plek waar we nu zijn is de temperatuur 30 graden en morgen is het in de Rocky Mountains 13 graden, en s-'nachts zelfs rond het vriespunt. We zitten dan ook op ongeveer 3000 meter hoogte met onze camping, dus we moeten even kijken of dat uit te houden is in de camper. Voor donderdag hebben we vandaag een camping geboekt in Black Hawk, ongeveer 100 kilometer van Denver.

RVDouglasDouglasDouglas

Jullie horen dus over een paar dagen of we niet bevroren zijn......