Banff

29 juli 2019

Vandaag eerst lekker uitgeslapen en na het ontbijt zijn we op pad gegaan om de Hoodoo’s trail te lopen en daarna de Bow Trail richting Surprise Corner in Banff. De route loopt langs de Bow River met prachtige uitzichten op de rivier en ook zeer steile beklimmingen en afdalingen. Na ruim 9 kilometer gelopen te hebben komen we weer aan in Banff Centre en besluiten een terrasje te pakken met een grote friet met jus die we samen delen. Terug naar de camping pakken we een andere route waarbij we veel trappen op moeten om weer bij de camping te komen. Vandaag hebben we omgerekend ruim 50 verdiepingen beklommen. We maken zelf rijst met orange chicken van geïmproviseerde ingredienten, en het smaakt nog best wel lekker ook. Na het eten gaan we douchen, maar het water is zo koud dat we niet lang onder de douche blijven staan. (maar zo kunnen we alvast wennen aan onze reis naar Fins Lapland met de Kerst haha). S’avonds maken we nog een kampvuur in onze firepit voor de marshmallows en spelen we nog een spelletje rummycub voordat we gaan slapen.