Whistler

5 augustus 2019 - Brandywine Falls Provincial Park, Canada

Vandaag weer een relaxte dag. De volgende campground ligt slechts 20 kilometer verder, dus we kunnen lekker rustig aan doen vandaag. Rond 10.00 uur vertrekken we wederom naar het centrum van Whistler en parkeren op dezelfde parkeerplaats als gisteren. We wandelen lekker door het centrum om alles te bekijken en tussendoor drinken we ergens een kop koffie. Rond 14.00 uur vertrekken we naar Whistler RV campground. Het is hier ontzettend warm nu en we staan op een plek zonder bomen midden in de zon. Gelukkig hebben we een grote camper, dus kunnen we in de schaduw van de camper zitten. Het uitzicht is hier erg mooi. Aan het eind van de middag gaan we nog een potje wiffle-golf (een soort midgetgolf) en frisbee-golf spelen in de bossen bij de camping. Daarna effe iets eten bij de camper en vanavond vroeg naar bed. Morgenvroeg moeten we vroeg vertrekken (6.30 uur) omdat we morgen de overtocht gaan maken naar Vancouver Island.