Homosassa - Clearwater Beach

6 augustus 2017 - Clearwater Beach, Verenigde Staten

Vanmorgen na het ontbijt vertrokken richting Clearwater Beach. Na ongeveer 15 mijl kwamen we langs Homosassa, waar we gestopt zijn om een bezoek te brengen aan Ellie Schiller Wildlife Statepark. Hier hebben we een boottocht gemaakt door een prachtig gebied waar ook alligators en schildpadden veelvuldig voor komen. In het park zelf zagen we dan eindelijk Manatees. Gigantisch grote beesten zijn het, die wat sla en zeegras eten, maar totaal niet gevaarlijk zijn. Na een uurtje zijn we verder gereden richting Clearwater.

ManateeManatee

Na een tijdje zijn we gestopt bij de Ihop om te lunchen. Ook hier kwamen de gratis refills van onze drankjes alweer voor we een paar slokken op hadden. Rond 16.00 uur kwamen we aan bij het hotel, maar helaas was onze kamer nog niet klaar. Na een half uurtje konden we in onze kamer op de 10e verdieping met een prachtig uitzicht over de stad en het water. Lars had gelijk zijn plek gevonden op de kamer bij een 55 inch TV met Netflix. Wel een luxe hotel dat Marriot ! Nadat de koffers uitgepakt waren zijn we nog lekker wezen zwemmen in het zwembad en hebben 's-avonds nog een wandeling gemaakt door het mooie Clearwater Beach. Morgen gaan 'we' lekker uitslapen, en daarna gaan we naar het strand, om lekker een dagje te luieren. Wel moet er ergens schaduw te vinden zijn aan het strand, anders is het niet uit te houden hier. Ook in de avond om 22.00 uur is het hier gewoon 32 graden !!!!

Clearwater BeachClearwater BeachClearwater BeachClearwater Beach

1. Annie en Jo:
    7 augustus 2017
    Wat ,n hotel lijkt wel uit een film veel plezier !