Moab

25 juli 2018 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Gisteren een relaxt dagje gehad. We hoefden maar 4 kilometer te rijden naar Canyonlands RV park in Moab. Eerst lekker uitslapen en ontbijten en rond 11.00 uur vertrokken naar het centrum van Moab. Aangezien we pas om 12.30 uur kunnen inchecken, eerst nog maar even langs de supermarkt om veel drinken in te slaan, want dat is nodig hier. (Lijkt Nederland wel) Ook hebben we 2 campings geboekt voor het vervolg van onze reis. De meeste campings richting Yellowstone waren vol en daarom hebben we besloten om onze route enigszins aan te passen. Na Vernal gaan we via Rock Springs (Koa) en Dubois (The Longhorn Ranch RV Resort)  naar Yellowstone National Park.

Op Canyonlands hebben we lekker aan het zwembad gelegen en tegen 19.00 uur zijn we Moab ingelopen om iets te gaan eten. We kwamen terecht bij Moab’s Diner waar we moesten wachten tot er een tafeltje vrij kwam. We hebben erg lekker gegeten, en een toetje mag dan niet ontbreken natuurlijk. Rond 23.30 uur zijn we vermoeid van de hitte gaan slapen. Over een uurtje vertrekken we richting Vernal (Dinosaur National Monument). We moeten hiervoor ruim 350 kilometer rijden richting het noorden, dus zijn wel even onderweg. Dit is de laatste stop in Utah voor we naar Wyoming rijden. Ook hier zitten we weer op een camping (Green River) van recreation.gov dus zonder voorzieningen zoals elektra, water en WiFi.

MoabMoab

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ine:
    25 juli 2018
    Hè snoepkont je bent toch nog niet jarig
  2. Arjan buijs:
    26 juli 2018
    Mooie verhalen weer en wat een prachtige omgeving en fantastische dingen die jullie meemaken.