Amsterdam - Munchen - Denver

19 juli 2018 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Dinsdagnacht om 02.00 uur stond de taxi voor de deur om ons naar Amsterdam te brengen. Een aardige dame van het taxibedrijf bracht ons naar Schiphol. Ze had zelf al 46 staten van de USA bezocht en kon ons aardig wat tips geven over onze aankomende reis door de Rocky Mountains en Yellowstone. We hebben dus nog wat voor de boeg om ook dit aantal staten te bezoeken. Na de overstap in München kwamen we na een vlucht van 10 uur aan in the Mile High City (Denver). Deze stad wordt zo genoemd omdat deze precies 1 mile boven zeespiegel ligt. (1609 meter) Nadat we de gebruikelijke procedures op de luchthaven hadden gehad (scannen paspoort, vingerafdrukken, foto's etc) mochten we door de douane en gingen we op zoek naar de transferbus van ons hotel in Denver. Na een korte rit kwamen we aan bij ons hotel. Het is hier ongeveer 38 graden en dus zijn Noa en Indy gelijk nog even het zwembad in gedoken. Rond 19.00 uur zijn we nog wezen eten bij Village Inn, waar je op woensdag gratis een piece of Pie kreeg. Aangezien we goed gegeten hadden kregen we deze natuurlijk mee naar ons hotel in een doggybag. Nu gaan we ontbijten en bellen straks de uber taxi zodat we om 12.00 uur de camper op kunnen gaan halen zodat onze reis kan beginnen.  Hotel DenverHotel DenverVillage Inn Pie

1. Ad:
    19 juli 2018
    Pfieuw 38 graden... veel plezier en mooie reis!
  2. Maria Gerrit:
    20 juli 2018
    Een mooie reis gewenst .Groetjes .