Denver - Buena Vista

20 juli 2018 - Buena Vista, Colorado, Verenigde Staten

Na het ontbijt in het hotel hebben we de uber taxi gebeld om ons naar het verhuurcentrum van Apollo te brengen. Daar aangekomen rond 11.15 uur werden we gelijk geholpen en konden we onze camper in ontvangst nemen. We kregen een camper van een half jaar oud, met slechts 7000 mile op te teller, en met slide out, zodat we de slaapkamer met een druk op de knop 2x zo groot kunnen maken. Camper Outlook

Onze rit kon beginnen, en na dwars door Denver te zijn gereden kwamen we al vrij snel in de bergen van San Isabel National Forest terecht waar de camper al behoorlijk moest werken om de hoogteverschillen te trotseren. Na ongeveer een uur zijn we gestopt in het dorpje Fairplay om een lunch te nuttigen. Na de lunch zijn we weer vertrokken en kwamen we na 1,5 uur aan op onze Koa Camping in Buena Vista. Dit was een camping met full hook-up zodat we elektriciteit en stromend water hadden voor de camper. Dus de airco kon in ieder geval aan en dat is wel hard nodig hier.

We besloten om naar het dorpje te lopen 7 kilometer verder op en dan met de taxi terug te gaan. Toen we aankwamen in Buena Vista, en we onze boodschappen gedaan hadden bleek dat er helemaal geen taxi reed, dus moesten we weer wandelend terug. Toen we terug kwamen bij de campground was het ondertussen al 21.30 uur en al behoorlijk donker. We hebben daar nog lekker een kop soep gegeten met brood en zijn vrij vroeg gaan slapen omdat we allemaal toch behoorlijk moe waren.

Buena VistaBuena VistaBuena Vista

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ine: