Clearwater - Fort Myers Beach

8 augustus 2017 - Fort Myers Beach, Florida, Verenigde Staten

Niet alleen Netflix kijken of YouTube, maar ook uitchecken kan via de TV bij Marriott on Sand Key. Nadat we dit gedaan hadden konden we dus vertrekken. De rit was ongeveer 300 kilometer naar Fort Myers Beach. Nadat we Clearwater en Tampa uit waren gaf onze TomTom aan dat we 210 kilometer rechtdoor moesten. Dus cruisecontrol  op 75 Mph, en rijden maar.

Onderweg

Rond 13.30 uur kwamen we aan bij het hotel. We konden gelijk inchecken en meteen was duidelijk dat dit voor ons een veel beter hotel was dan het luxe Marriot. Geen fitnessruimte, geen Valet parking, maar wel een kookplaat, diepvries en een zeer ruim balkon. Het zag er allemaal erg gezellig uit, met twee zwembaden, Tikibar en kamers in Cubaanse sfeer. Nadat de koffers uitgepakt waren hebben we nog even een strandwandeling gemaakt en zijn door de gezellige winkelstraatjes teruggelopen naar het hotel. Onderweg nog lekker iets gegeten bij een restaurant waar 4 grote waaiers stonden die water vernevelden om het enigszins draaglijk te houden. Want ook hier was het weer 38 graden met een zeer hoge luchtvochtigheid. Bij de Wallmart hebben we nog wat boodschappen gedaan voor de komende 3 dagen, en daarna lekker een kopje soep gegeten op ons balkon. In de avond is het nog steeds ontzettend warm en zou een verfrissend regenbuitje zoals we hebben gehad in St. Augustine niet verkeerd zijn. Dan is het nu bijna bedtijd en gaan we nog maar even lezen en internetten voor we gaan slapen !

Fort MyersLighthouse InnLighthouse InnLighthouse Inn zwembadLighthouse Inn zwembadLighthouse Inn avondLighthouse Inn avond

1. Ad:
    9 augustus 2017
    'n disco hotel met die verlichting