Fort Myers Beach - Sanibel Island

9 augustus 2017 - Fort Myers Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag weer een relatief rustig dagje gepland. Na het ontbijt hebben we lekker aan het zwembad gezeten en hebben lekker in de schaduw liggen lezen. Ja zelfs ik ben al bij hoofdstuk 10 van het boek Johan Cruijff mijn verhaal! Noa kan zelfs lezen in het zwembad.

Lighthouse Inn zwembad

Rond 16.00 uur besloten we om een kijkje te gaan nemen op Sanibel Island. Dit eiland staat bekend om zijn witte stranden en de vele schelpen die er te vinden zijn. Om op het eiland te komen moet je via een brug waar je tol moet betalen. Dit is ook de enige manier om op het eiland te komen. Parkeren kost hier $ 4.00 per uur dus het toerisme levert aardig wat op voor dit eiland. De stranden zijn wel erg mooi en dit is een van de weinige plekken waar een lekker windje staat. Dus aan het eind van de middag is het hier te doen. Rond 18.00 uur zijn we via de vuurtoren teruggereden naar het hotel. Na het eten kwam er weer een gigantische regenbui waardoor de straten weer blank stonden. Daarna klaart het hier weer snel op. Na de regenbui hebben we nog een wandeling door het centrum gemaakt en is ook deze dag weer voorbij.

Sanibel IslandSanibel IslandSanibel IslandSanibel IslandSanibel IslandVuurtorenRegenbuitje