Cocoa Beach

27 juli 2017 - Cocoa Beach, Florida, Verenigde Staten

Na de vlucht van iets minder dan 10 uur van Düsseldorf naar Miami, kwamen we rond 15.00 uur aan op de luchthaven. De controle bij de douane ging redelijk snel in vergelijking met vorig jaar. Met de Mia mover konden we snel bij de autoverhuurbedrijven komen. Nadat de receptionist nog tevergeefs geprobeerd had ons een grotere auto aan te smeren, konden we zelf in rij 7 een SUV uitkiezen. Er stonden wel 20 verschillende SUV's maar Lars koos toch voor de Dodge, een V6 met een 3,6 ltr. motor.

Dodge

Deze was toch ruim genoeg, (en ik kon deze keer wel bij de pedalen) en we begonnen aan onze ruim 300 kilometer lange reis naar Cocoa Beach. Het eerste stuk ging vrij langzaam omdat we dwars door Miami moesten. Buiten Miami ging het redelijk maar gezien de afstand was het toch donker voor we bij ons hotel aan kwamen.

Rond 23.00 gingen we slapen, maar voor ons was het eigenlijk al 5.00 uur 's-nachts gezien het tijdverschil. De volgende dag zouden we als rustdag gebruiken. We hebben lekker een stuk langs het strand gewandeld en hebben gezwommen in de zee. Daarna  hebben we lekker aan het zwembad gelegen en gaan zometeen lekker eten bij Denny's. Het is hier erg warm, met een hoge luchtvochtigheid en ook 's-nachts is het nog steeds rond de 25 graden, dus afkoelen doet het hier nauwelijks. Gelukkig hebben we overal airco en na het douchen blijkt dat er toch al wat lichamen behoorlijk verkleurd (rood) zijn.

Cocoa beachCocoa BeachComfort Inn Cocoa Beach

1. Annie en Jo:
    Het ziet er goed uit
  2. Maria Gerrit:
    28 juli 2017
    Maak er iets moois van ,veel plezier .
  3. Jeannette:
    28 juli 2017
    de foto's zien er goed uit, en het is mooi dat het allemaal zo goed is gegaan.
    fijne vakantie verder voor iedereen.
    Jeannette