Kennedy Space Center Cape Canaveral

28 juli 2017 - Saint Augustine, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we op tijd op gestaan om te ontbijten. Vandaag gaan we een bezoek brengen aan het Kennedy Space Center op Cape Canaveral,

Na een redelijk korte rit komen we aan bij het park, en zien gelijk de lanceringsraketten die indrukwekkend zijn. Eerst gaan we in het Imax theater naar een 3D film kijken over de lancering van de spaceshuttle. Daarna gaan we voor een bustour over Merit Island, waar je op diverse plaatsen kunt zien waar ze aan het bouwen zijn voor de volgende missie, de eerste reis naar Mars. Ook komen we langs de lanceringsplaats van de Apollo 8. Erg indrukwekkend allemaal, en wat een groot gebied bestrijkt de Nasa ! Als de bus weer terug is gaan we nog in de simulator om te ervaren wat er gebeurt tijdens de lancering van de spaceshuttle. Na een bezoek aan nog wat tentoonstellingen besluiten we dat het tijd is om verder te gaan naar ons volgende hotel in St. augustine. Als we daar zijn gaan we nog een duik nemen in het warme zwembad en is het weer tijd om een restaurant op te zoeken voordat we deze lange dag afsluiten.

KSCKSCKSCKSCKSCKSC

1. Ad:
    29 juli 2017
    Wat ontzettend groot zijn die gebouwen. Dat zie pas wanneer er een autootje bij staat.
  2. Alex:
    29 juli 2017