Buena Vista - Montrose

21 juli 2018 - Montrose, Colorado, Verenigde Staten

Om 6.00 uur waren we al weer wakker. Na een ontbijt met spek en eieren vertrokken we richting Montrose. Om hier te komen moeten we dwars door de Black Canyon of the Gunnison, een mooie route met erg veel hoogteverschillen en smalle wegen. Deze route hadden we speciaal gekozen omdat een route over de gebruikelijke highway wel heel erg saai is. Wij rijden liever door de bergen met mooie uitzichten, en waar minder mensen met campers komen. De route was ook erg mooi, maar het brandstofpeil zakt wel heel erg snel hier, dus stopten we in het dorpje Gunnison om de tank weer te vullen met 16 gallon benzine. Dit is ongeveer 60 liter en kost nog geen $ 50,00. Ook werd hier gelijk de voorruit gewassen door de navigator.

MontroseMontroseMontrose screenwash

Op het eind van de route in Montrose zijn we eerst naar de plaatselijke Wallmart gereden om te zorgen dat de koelkast en proviandkast goed gevuld zijn voor de komende dagen. We hadden 2 winkelkarren vol en moesten ook ruim $ 300,00 afrekenen. Daarna zijn we naar Koa Montrose Campground gereden waar we onze camper konden parkeren op plaats 1 net buiten de Campground, maar wel vlak bij het zwembad. We besloten om gelijk even een duik te nemen in het zwembad en in de jaccuzi. Onze buurman had bij Domino's 2 pizza's besteld voor de prijs van 1 en vroeg of wij een pizza wilden, want hij had er aan een genoeg. Deze hebben we bij het zwembad opgegeten en we zijn rond 19.30 uur nog even het dorpje ingelopen. Rond 21.00 uur kwamen we terug bij de camper en zijn daarna lekker gaan douchen om vervolgens redelijk vroeg het bed in te duiken.

Koa MontroseKoa MontroseKoa Montrose

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ine:
    21 juli 2018
    Gezellig samen in de sauna waar is vader en moeder kunnen die er niet meer bij
  2. Maria Gerrit:
    21 juli 2018
    Te gek zo n' vacantie , je ziet nog eens wat .