Cody

3 augustus 2018 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag viert Noa, zoals bijna elk jaar, haar verjaardag buiten Nederland. Dit jaar wordt ze alweer 13 jaar, in Cody, in de staat Wyoming USA. We hadden er bewust voor gekozen om niet te rijden vandaag dus hadden we 2 nachten in Cody geboekt. We hebben slingers opgehangen in de camper en wachten tot Noa wakker is. Als ze wakker wordt rond 8.00 uur zingen we voor haar en krijgt ze de cadeaus van iedereen. Rond 8.30 uur gaan we de gratis pancakes halen die je kunt krijgen van 7.00 uur tot 9.00 uur bij deze KOA campground. Er staat een flinke rij mensen te wachten dus het duurt even voordat we de pannenkoeken hebben. Verder mag Noa vandaag kiezen wat we gaan doen.

CodyCodyCodyCody

Noa kiest er voor om eerst lekker te gaan zwemmen. Rond 14.00 uur gaan we eerst de taart eten die Noa zelf uitgekozen heeft in de Walmart. Daarna gaan we weer terug naar het zwembad en gaan rond 16.30 uur douchen om wederom naar de Walmart te gaan voor wat boodschappen en voor de spulletjes die Noa wilde kopen. Deze Walmarten zijn zo verschrikkelijk groot dat ze er ook bijna alles hebben en behalve broodjes en groenten hebben we ook kettinkjes, ringen en oorbellen gekocht. Als we klaar zijn met shoppen gaan we lekker eten bij een chinees buffetrestaurant, wat Noa vanmiddag zelf uitgekozen had. Morgen hebben we een camping geboekt in Buffalo wat ongeveer 3 uur rijden hier vandaan ligt, op de route naar Mount Rushmore.

CodyCodyCody

1. Maria Gerrit:
    3 augustus 2018
    Noa nog van Harte Gefeliciteerd ,en ik zie dat je goed verwend bent .
    GROETJES .
  2. Annie en Jo:
    3 augustus 2018
    noa wat een grote taart we komen hem wel mee opeten (als het zou kunnen) en allemaal cadeaus en gratis pannenkoeken en kiezen waar je gaat dineren bofkont nog een keer de felicitaties van Jo en Annie !
  3. Ad:
    Happy birthday Noa!