Yellowstone - Cody

2 augustus 2018 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Vanmorgen dus vroeg vertrokken vanuit Yellowstone National Park. Onderweg zijn we nog gestopt bij Mud Volcano om een trail te lopen en hebben ontbeten op 2900 meter hoogte op een mooie plek met super uitzicht op een ravijn vlak bij de oost-uitgang van National Park Yellowstone. Als we na 2,5 uur rijden aankomen in Cody zien we meteen dat dit een erg mooi en gezellig stadje is wat bekend staat om de rodeo's en cowboys. Onze KOA campground is ook erg leuk met leuke zwembaden maar ligt een paar kilometer buiten Cody. Voor vanavond hebben we kaartjes gekocht voor de Cody Nite Rodeo, waar we met een shuttle bus naar toe gaan. Het is een grote arena met veel zitplaatsen. We kopen natuurlijk in Amerikaanse stijl popcorn, nacho's en large drinks en om 20.00 uur start de rodeo en we weten niet goed wat we kunnen verwachten. Als de rodeo begint, na het Amerikaanse volkslied natuurlijk, is er al gelijk een super gezellige sfeer en het is ook erg leuk om een keer mee te maken. Iets voor het einde barst het noodweer los met donder, bliksem en harde regen, maar de show gaat gewoon door. Rond 22.15 uur rijden we met de shuttle bus terug en komen rond 22.45 uur aan bij onze camping. Noa zou nu in Nederland al weer jarig zijn, maar ze wil toch wachten tot ze hier in Amerika jarig is om gefeliciteerd te worden.

Yellowstone - CodyYellowstone - CodyCody RodeoCody RodeoCody RodeoCody Rodeo

1. Ine:
    2 augustus 2018
    Fam de mol nog een fijne verjaardag met Noa hier op kan ik wel weer appen gr voor allemaal