Page - Bryce Canyon

4 augustus 2016 - Bryce Canyon City, Verenigde Staten

Vandaag hadden we een rustig dagje gepland. De afstand die we vandaag af moesten leggen van Page naar Bryce Canyon was iets meer dan 200 km. Wel moesten we nog door een tijdzone (Utah) dus binnen 2 minuten was het 1 uur later. Onderweg kwamen we langs een grote diversiteit van bergen met allerlei kleuren. Mama mocht voor het eerst voorin zitten i.p.v. Lars (navigator) en je raadt het al, het was gelijk de eerste keer dat we verkeerd reden (haha). Het adres wat we ingegeven hadden op de TomTom was waarschijnlijk het kantoor van de camping 25 kilometer verder op. Maar we hadden tijd genoeg, dus even die 8 cilinder RV draaien op de weg en weer de andere kant op. Brandstof hadden we gisteren getankt, dus dat was geen probleem. De benzine kost hier $ 2,47 per gallon (3,8 liter), dus nog geen € 0,60 per liter. Maar dat is maar goed ook want dat bakbeest rijdt 1:4. Onderweg zijn we nog even gestopt bij Forscher Backerei, om een Duitse appelflap te eten.

Forscher Backerei

Aangekomen bij Ruby's Inn in Bryce, wat een zeer mooie camping is, zijn we even de omgeving wezen verkennen en hadden besloten om morgenvroeg pas het park in te gaan om de Hoodoos te gaan bekijken. In dit gebied zijn leuke winkeltjes waar alles in het teken staat van Western. Daarom hebben we gelijk besloten om vanavond naar de Ebenezers Barn & Grill te gaan, een live Western Dinner Show. Een kindermenu is hier mogelijk voor kinderen tot en met 15 jaar maar Lars gaat toch voor de Flat iron steak voor volwassenen.

BryceBryce

BryceBryce

Papa is samen met Noa nog even wezen zwemmen, en toen ze terugkwamen regende het zelfs. Morgenvroeg gaan we dus eerst met de shuttlebus Bryce Canyon in en rond de middag rijden we naar onze volgende bestemming (Zion National Park) waar we twee nachten zullen blijven.

Bryce

1. Bas:
    5 augustus 2016
    Leuk man wij hebben vorig jaar ook bij Forscher Backerei de lunch genuttigd
  2. Maria Gerrit:
    5 augustus 2016
    Mooie foto"s heb je al regen gehad hier hebben we genoeg water .
  3. Arjan buijs:
    6 augustus 2016
    Iedere keer is het weer een verrassing wat jullie weer meegemaakt hebben. Het lijkt goede tijden wel, iedere dag een nieuw verhaal.
    Maar mooie verhalen en mooie foto's waar wij van meegenieten.

Gr. de Buijsjes